Szanowni Państwo,

w związku z dynamicznym wzrostem zachorować na koronawirusa – mając na względzie zalecenia epidemiologów oraz troskę o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i mieszkańców – PGE GiEK S.A. Oddział Zespół Elektrowni Dolna Odra wdraża działania zmierzające do ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

Od dnia 16.03.2020 r. do odwołania obsługa odbiorców ciepła i energii elektrycznej odbywać będzie się wyłącznie przy wykorzystaniu kontaktów telefonicznych lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (korespondencja e-mail).

Wszelkie uwagi, wątpliwości, reklamacje, awarie można zgłaszać na poniższe nr telefonów i adres e-mail:

tel:  993 – pogotowie ciepłownicze – 24h/dobę:

•   zgłoszenia dotyczące awarii sieci ciepłowniczej lub zakłóceń w dostawie ciepła i ciepłej wody użytkowej,

•   udzielanie informacji o stanie sieci i trwających naprawach;

tel:   (91) 822 44 44 – od 7:00 do 15:00:

•   reklamacje dotyczące fakturowania i rozliczeń finansowych,

•   sprawy bieżące związane z realizacją umów kompleksowych dostawy ciepła;

e-mail:  cieplo.gryfino.giekeld@gkpge.pl:

•   reklamacje dotyczące fakturowania i rozliczeń finansowych,

•   wnioski o rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego,

•   sprawy bieżące związane z realizacją Umowy,

•   zgłoszenia dotyczące awarii sieci ciepłowniczej lub zakłóceń w dostawie ciepła,

•   udzielanie informacji o stanie sieci i trwających naprawach.

Sprawy dotyczące odbiorców energii elektrycznej:

tel:    (91) 822 42 27, (91) 822 43 22