Szanowni Państwo,
w związku z dynamicznym wzrostem zachorować na koronawirusa – mając na względzie zalecenia epidemiologów oraz troskę o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i mieszkańców – PGE GiEK S.A. Oddział Zespół Elektrowni Dolna Odra wdraża działania zmierzające do ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.
Od dnia 16.03.2020 r. do odwołania obsługa odbiorców ciepła i energii elektrycznej odbywać będzie się wyłącznie przy wykorzystaniu kontaktów telefonicznych lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (korespondencja e-mail).
Wszelkie uwagi, wątpliwości, reklamacje, awarie można zgłaszać na poniższe nr telefonów i adres e-mail:
tel: 993 – pogotowie ciepłownicze – 24h/dobę:
• zgłoszenia dotyczące awarii sieci ciepłowniczej lub zakłóceń w dostawie ciepła i ciepłej wody użytkowej,
• udzielanie informacji o stanie sieci i trwających naprawach;
tel: (91) 822 44 44 – od 7:00 do 15:00:
• reklamacje dotyczące fakturowania i rozliczeń finansowych,
• sprawy bieżące związane z realizacją umów kompleksowych dostawy ciepła;
e-mail: cieplo.gryfino.giekeld@gkpge.pl:
• reklamacje dotyczące fakturowania i rozliczeń finansowych,
• wnioski o rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego,
• sprawy bieżące związane z realizacją Umowy,
• zgłoszenia dotyczące awarii sieci ciepłowniczej lub zakłóceń w dostawie ciepła,
• udzielanie informacji o stanie sieci i trwających naprawach.
Sprawy dotyczące odbiorców energii elektrycznej:
tel: (91) 822 42 27, (91) 822 43 22